28 Şubat 2015

BU ELBİSE NE RENK ?????


Sosyal paylaşım sitesi Twitter'da fotoğraftaki elbisenin rengi üzerine binlerce yorum yapıldı. Kimisi mavi-siyah, kimisi sarı-beyaz dedi.
benimde kafam karıştı çünkü sarı beyaz şeklinde de mavi siyah şeklinde de gördüm
artık devamlı mavi siyah görüyorum ama bi ara gitti geldi renk 
çok acaip doğrusu
kendimden şüphe ettim yani renk körümüyüm neyim dedim :))
ÜRETİCİ FİRMA ELBİSE "MAVİ VE SİYAH" DEDİ
Yaklaşık 24 saatte, internet kullanıcılarını rengi konusunda 'mavi-siyah' ve 'altın-beyaz'cılar olmak üzere ikiye bölen elbisenin üreticisi Roman Original son noktayı koydu: "Elbise mavi ve siyah."

4 yorum:

  1. çok sinir birşey gerçekten.bende altın beyazcıyım ama evde benim haricimde hrkes mavi siyah dedi. niye böyle bir algı farkı oluşuyor çözebilmiş değilim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de durum daha vahim bi beyaz sarı, görüyorum bir mavi siyah.. :/

      Sil
  2. bu arada takipteyim. bana da beklerim =)
    gizemeslek.blogspot.com

    YanıtlaSil