18 Şubat 2015

GÖBEK YAĞLARINI ERİTMEK İÇİN..

Kadın-erkek birçok kişinin ortak sorunu göbek yağlarını eritmektir muhakkak. 
okuduğum habere göre en az iki hafta kullanılacak yoğurt kürünü öneriyor. 


Yoğurtun inatçı yağlarla başedebilmesinin yanında diğer faydaları ise şöyle: 
 Beyin fonksiyonlarını geliştiriyor. 
 Menopoz terlemelerini azaltmada tavsiye edilen besinler arasındadır. 
 Protein zengini yoğurt, daha az karbonhidrat almanızı sağlayarak şekeri dengeler. 
 Kolon kanserine karşı koruma sağlar. 
 Enfeksiyonlara karşı koruma sağlayarak vücut direncini artırır. Gribe yakalanma riskini düşürür. 
 Günlük bir kase yağsız yoğurt tüketimi kolesterolü dengeler. 
 Uzun süre toklk hissi sağlayarak zayıflamaya yardımcı olur.


Kürün yapılışı çok kolay buyrun ;

Malzemelerimiz: * 3 yemek kaşığı yarım yağlı yoğurt 
* Yarım limon suyu 
* 1 çay kaşığı pul biber 

Yapılışı: 

bu 3 malzemeyi karıştırın ve gece yatmadan önce yiyin.
Ancak hemen bırakmayın en az 2 hafta devam edin
Sonrasında farkı göreceksiniz diyor uzmanlarımız..
 kaynak:Takvim

4 yorum:

  1. çok güzzel bi paylaşım. acaba yoğurtla pul biberi karıştırıp yesek üstüne de yarım limon suyunu içsek olmaz mı ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilmem ki tatlım,olur belki :))
      sonuçta buluşçakları yer mide :))

      Sil
  2. gercekten arkadasım bu kuru yaptı ve 2ayda 8kilo verdı kendım sahıt oldum ama ben deneyemedım cunku yogurtla aram ıyı degıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bunu duyduğuma çok sevindim canım
      bir yakınımın kilo vermeyi çok istiyor da..
      sevgiler..

      Sil